Afscheid van 'mijn' leeuwen - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Ilse - WaarBenJij.nu Afscheid van 'mijn' leeuwen - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Ilse - WaarBenJij.nu

Afscheid van 'mijn' leeuwen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

08 Januari 2016 | Zimbabwe, Victoria Falls

Vandaag was mijn laatste dag met de leeuwen, en met pijn in mijn hart heb ik afscheid van ze genomen. In twee weken tijd ben ik aan ze gehecht geraakt. De ontmoetingen in de ochtend waarbij ze je komen begroeten door een lik over je hand of het geven van 'kopjes' en als ze wachten om meegenomen te worden voor de walks ze zich uitgebreid laten aaien. Het zijn net katten in het groot en zo schattig en tegelijkertijd blijven het natural killers.
Ik ga ze missen!!

• 10 Januari 2016 - 17:05

Annette:

Hoi hoi,

Stoer hoor die foto's, jij een goede laatste week daar in Afrika en ik neem aan dat je toch zondag weer terug gaat komen naar Nederland:)

Groet en liefs,

Annette

• 14 Januari 2016 - 13:28

Hester:

Hé Ils!
    Wat een avonturen heb je weer beleefd man! En toffe foto's van jou met de leeuwen. Best groot zijn ze nog.... Indrukwekkend lijkt me om zo close met ze om te gaan.

Tot snel, ben benieuwd naar je verhalen :)

Groetjes,
    Hes